Pas za boljšo držo, ki sem ga zasledila med prodajnimi oglasi na televiziji, mi je najprej vzbujal precej dvomov. Na začetku sem mislila, da gre za neke vrste potegavščino, ko želita proizvajalec in oglaševalec prepričati gledalce pred televizijo, da bi verjeli temu, da jim lahko pas za pravilno držo bistveno omili bolečine v hrbtu. Zaradi stalnih bolečin v vratu ter med lopaticama sem se tudi sama odločila, da preizkusim pas za pravilno držo.
K nakupu me je spodbudila tudi možnost, ki jo je ponudil prodajalec, da lahko kupec vrne izdelek v štirinajstih dneh od nakupa, če z njim ni zadovoljen. Ocenila sem, da nimam česa izgubiti, zato sem se odločila za nakup. Pas za pravilno držo so mi dostavili na moj naslov že naslednji dan po prejemu naročila. Glede na to, da so postale moje bolečine v vratu že skoraj neznosne in jih nisem mogla več popolnoma odpraviti s tabletami proti bolečinam, sem si ga nadela takoj, ko sem ga dobila. Nisem mogla verjeti, da sem že po pol ure nošenja pasu občutila olajšanje.
Napetost v vratu je popustila. Opazila sem tudi, da je moja drža veliko bolj pravilna in izravnana. Po treh urah nošenja pasu sem ga odstranila, ker sem začela čutiti bolečine v spodnjem delu hrbta. To je bil tudi znak, da je bilo treba pas odstraniti, ker so se mišice že precej utrudile zaradi vzdrževanja položaja hrbtenice, ki ga niso bile vajene. Naslednji dan sem si ponovno nadela pas, ki sem ga nosila med sedenjem v službi. Sodelavke so opazile mojo lepšo držo in so jo tudi pohvalile. Ena izmed sodelavk se je takoj odločila, da bo tudi sama kupila pas za pravilno držo, ko sem ji povedala, da so moje izkušnje z njim presenetljivo dobre.